معرفی ژورنال تخصصی Fashion Marketing and Management

در این پست به معرفی ژورنال Fashion Marketing and Management می پردازیم.

نام ژورنال: Fashion Marketing and Management

توضیحات ژورنال تخصصی Fashion Marketing and Management

ژورنال بازاریابی مُد و مدیریت(JFMM) ضمانت می کند سطح آگاهیِ مخاطبان را در زمینه صنایع مرتبط، به واسطه نشرِ جدیدترین اندیشه ها و بهترین شیوه های جاری، ارتقا دهد.

شماره ISSN: 13612026

نام کشور: انگلستان

نوع نشریه: فصلنامه

ضریب نفوذ (IF) پنج سال اخیر: 4.012

Q:  Q1

 پایگاه های نمایه سازی و رتبه بندی ژورنال Fashion Marketing and Management

ABI Inform

Cabell’s Directory of Publishing Opportunities in Management & Marketing Cambridge Scientific Abstracts

Clothing & Textile Arts Index

EBSCO (Business Source Complete)

Electronic Collections Online

Emerging Sources Citation Index (Clarivate Analytics)

INSPEC; ReadCube Discover

Textile Technology Index

The Retail Directory

TOC Premier

World Textile Abstracts

Zetoc (British Library)
AIDEA (Italy)

Australian Business Deans Council (ABDC) Journal Quality List

Chartered Association of Business Schools (CABS, UK) Academic Journal Guide

QUALIS

Scopus

The Publication Forum (Finland).

زمینه های تحقیقات

پلتفرمِ داوری برای تحقیقات تجربی در بازاریابی و مدیریت لباس فراهم کنید

تشویق تولید و انتشار مقالات آکادمیک دقیق در زمینه مسائل عمده بازاریابی و مدیریتی که در بخش تولید و خرده فروشی مد دنیا با آن روبرو هستند

بهترین شیوه های مدیریتی و بازاریابی را در سطح بین المللی شناسایی کرده و استفاده گسترده آنها را در این بخش ارتقا دهید

یک بررسی منظم از روند تجارت ، تولید ، مصرف و اشتغال در کشورها / مناطق مختلف ارائه دهید

مفاهیم موجود در بازاریابی مد و مدیریت را در معرض مطالعه دقیق قرار دهید و در صورت لزوم ، با ارائه شواهد تحقیقاتی کاملاً متمرکز ، افسانه های گسترده را تضعیف کنید.

آدرس وب سایت ژورنال

https://www.emeraldgrouppublishing.com/journal/jfmm

لطفا به دوستاتون به اشتراک بگذارید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *